9/22/11

New comic page

9 comments:

  1. Gaaalet tjusig komposition! 0_O Och tuschningen... grymt! Wayfar är tillbaka! :D

    ReplyDelete
  2. Vackert Olov! Har inte hunnit skriva mycket och hinner inte nu heller men det är grymt att se början på kapitel två. Och den här sidan är väldigt snygg. Nämnde dig på min blogg förresten. Se så att jag vet att det är godkänt. Peace!

    ReplyDelete
  3. Yess Olov, så jävla cleant. Din progress märks och är skitrolig att se :D Credzman

    ReplyDelete
  4. Överdådigt snygg sida. Ojojoj. Imponerad av hur du skrafferar, det är liksom alltid precis lagom, om man säger :)

    ReplyDelete
  5. Tackar så jättemycket Calle! Glad som alltid att du läser! :D Har börjat läsa Sandman och inspirerades till att experimentera mer med kompositionen... Kul att du gillade det!

    Förstår Adam, det finns så mycket som händer både på internet och utanför att man inte alltid kan hålla reda på allt.
    Om jag får kalla det så förresten så tror jag att det där var min första fanart nånsin! Tack för den fina bilden och länkningen! Peace!

    Tack som fan Mark, det värmer! :D Du vet att jag dyrkar dina målningar!

    Det är grymt kul att höra Martin, tackar så jättemycket. Det uppmuntrar att fortsätta prova på skraffering och ge järnet. Det glädjer mig också att du tycker balansen är bra, det är något jag försökt tänka på extra mycket på sistone.

    ReplyDelete
  6. Snygg! Skön disposition, jag gillar hur du integrerar pratbubblorna i bilden tvingar ögat att följa den tänkta läsordningen.

    ReplyDelete
  7. Tack så mycket Rickard! Jätteglad att du märkte det! :) Har inte pekat vägen så väldigt förr med pratbubblorna, men ville testa det den här gången. Sen är frågan om jag håller läsaren för mycket i hand :P Men kul att du märkte vad jag var ute efter! Och jag visste förresten inte att du hade blogg :) Här ska följas!

    ReplyDelete